Reklamační řád
Jak podat reklamaci?
Reklamační formulář
Použití reklamačního formuláře je nejjednodušší možnost jak podat reklamaci. Stačí Vám k tomu znát číslo objednávky (je na faktuře - daňovém dokladu, registrovaní uživatelé jej mohou najít po přihlášení v sekci Můj účet -> Moje objednávky) a e-mail zadaný při objednávce. Odkaz na formulář najdete níže na této stránce.
Podmínky reklamace:
- Při uplatnění záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.
- Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní, očištěné a zákazník zajistí jeho dostatečné zabalení pro účely přepravy do obalu, který jej bude během přepravy dostatečně chránit.
- Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněný zásah do zboží a následně může být reklamace považována za neoprávněnou.
- Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí zboží do reklamace. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo tuto dobu prodloužit.
- Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
Reklamaci není možné uplatnit v těchto případech:
- vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace
- při nevhodném používání výrobku nebo nedodržení stanovených pokynů výrobcem či dodavatelem
- při neodborné instalaci, manipulaci nebo zanedbáním péče o zboží - instalaci smí provádět osoba k tomu způsobilá a proškolená
- pokud je zboží poškozeno živly
Odkaz na reklamační formulář.
Doprava zdarma
Nakupte nad 2000 Kč a získáte dopravu zdarma
Odeslání v den objednání
Expedice v týž den při objednání do 11 hodin
Věrnostní systém
Získejte věrnostní slevy pravidelným nakupováním
Ověření výrobci
Produkty ověřených a dlouholetých výrobců